Vi har satt ihop kiosk- och tvättschema för vårens aktiviteter.
Är det någon tid som inte passar får ni försöka att lösa det mellan er och byta.
Går det inte får ni höra av er till någon av oss lagföräldrar. Schemat delas
även ut på träningen onsdagen den 3 maj.
Vid våra egna hemmamatcher har vi hand om
försäljningen i kiosken. All förtjänst går till ungdomslagen. Kioskansvarig
(markerad kassa ovan) ansvarar för
att hämta ut nycklar och kassa innan match hos Marika Högstedt, Åraslövsvägen
14, tel. 0705-46 35 32.
Kioskansvariga ska utse matchvärd på hemmamatcher, lämpligt någon förälder som är och
tittar på matchen. Matchvärden hälsar motståndarlagets föräldrar välkomna och
fungerar som ett stöd till domarna och ser till att publik och ledare beter sig
snyggt.
Kioskansvarig grillar korv och toast. Ni
avgör själva hur mycket beroende på väder och publik.
Efter avslutat kioskpass: Fyll vi på i godislådorna, torka
av grillen och töm fettbehållaren. Diska ur kaffekannorna samt sopa och torka
golvet. Mer information om hur kiosken fungerar finns i
kiosken.
OBS! Betalning med Swish under 50 kr
kostar 1,50 kr extra.
A-lags match
Vi kommer under våren vid ett tillfälle att sköta inträde och
kiosk på en A-lags match. Vid detta tillfälle krävs det 4 föräldrar (kiosk och
inträde) och 4 barn (bollkallar). Övriga flickor i laget är självklart också
välkomna att agera bollkalle vid detta tillfälle.
2 föräldrar bemannar kiosken och 2 föräldrar
sköter inträdet á 40 kronor. Inträdet sker vid de båda ingångarna och bemannas
30 minuter innan matchstart till 20 minuter efter avspark.
Kommande aktiviteter
Vi kommer även i år att hjälpa till att anordna Fritidscenter
cup den 17-18 juni samt Loppisen den 27 augusti. Mer information om dessa
arrangemang kommer under våren/sommaren.
Vi ser fram emot ett roligt fotbollsår
tillsammans med er. Kontakta oss gärna om ni har frågor och idéer på saker som
vi kan göra tillsammans med laget.
Vänliga hälsningar
Lindha Lundström tel. 0702-95 96 66
Henrik Petersén tel. 0723-23 89 23